środa, 29 kwietnia 2009

Na zakończenie słów miłych kilka

Szkoła jaka jest każdy widzi, ale czas w niej spędzony jest najlepszym okresem w naszym życiu. Nie brakuje w niej małych porażek i wielkich zwycięstw, chwile dobre przeplatają się z tymi złym, jest czas nudy i czas zabawy. Jednak niezaprzeczalnie szkoła daje każdemu coś wartościowego, coś cennego, dla każdego jest to coś innego. Ja na zakończenie w moim blogu chcę napisać właśnie o tych wszystkich dobrych rzeczach które dała mi szkoła.

Dla mnie tą najcenniejszą rzeczą są przyjaciele i znajomi, to dzięki tej instytucji poznałam masę wspaniałych osób, które zmieniły moje życie na lepsze. O naszych przyjaźniach wielokrotnie decyduje przypadek, np. wybór ławki, tak było w moim przypadku. Jakie to dziwne, że dzięki szkole poznajemy ludzi, których w innych okolicznościach nigdy byśmy nie poznali. Moi przyjaciele byli niejednokrotnie moją jedyna motywacją, aby iść do szkoły. To dzięki nim poszerzyłam moje horyzonty o nowe, nieznane do tej pory zainteresowania. Ich obecność rozpraszała godziny nudy, których niemało w szkole.

Z przyjaciółmi wiąże się druga rzecz, która najbardziej podobała mi się w szkole, a mianowicie wycieczki szkolne. Każda wycieczka była wspaniałą przygodą, pełna niezapomnianych wydarzeń. W trakcie tych wyjazdów ludzie stawali się bardziej otwarci, bo nie byli uwięzieni w sztywnych murach szkoły, które nieraz ich tłamsiły. Teraz mam masę wspomnień z nimi związanych, do których często wracam na klasowych spotkaniach i z których wszyscy się śmieją. Właśnie te wspomnienia są najcenniejsze, bo pokazują jakim wspaniałym okresem jest młodość.

Teraz wkroczyłam w ostatni okres edukacji, studia. Mam nadzieję, że pełen on będzie zabawy, uśmiechu. Moim zdaniem studia nie służą wyłącznie temu, aby zdobywać wiedzę, ale przede wszystkim po to by móc jeszcze się wyszaleć, przed tym jak całkowicie wejdziemy w dorosłość. Dlatego wam wszystkim życzę dobrej zabawy i dziękuje za to, że zechcieliście czytać moje wpisy. Chciałam wam pokazać jak ja patrzę na szkołę i mam nadzieje, że może niektórych zainspirowało to do tego aby spojrzeć na nią z innej strony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz